مجله آسانسور پله برقی 1401

ساخت وبلاگ

تماس با سطوح را محدود کنید: وقتی در آسانسور هستید، سعی کنید به چیزی مانند نرده ها، دیوارها یا دکمه ها دست نزنید. اگر می خواهید با آسانسور تماس بگیرید یا شماره طبقه خود را فشار دهید، فروش آسانسور به جای نوک انگشت از بند انگشت خود استفاده کنید. گزینه دیگر این است که قبل از فشار دادن یک دکمه از خلال دندان استفاده کنید یا دست خود را با دستمال بپوشانید.

رو به دور از سواران دیگر: رو به جلوی آسانسور قبل از همه گیری آداب خوبی بود و در طول آن همچنان آداب خوبی است. دور کردن صورت خود از همسفران می تواند انتقال ویروس را از طریق بازدم یا سرفه کاهش دهد. فاصله گذاری اجتماعی در آسانسور

بسیاری از ساختمان‌ها محدودیت‌هایی را برای تعداد افرادی که می‌توانند در طول همه‌گیری یک‌باره در آسانسور سوار شوند، تعیین کرده‌اند. اغلب، محدودیت چهار مسافر است، یک نفر در هر گوشه. برخی از آسانسورهای تجاری دارای نشانگرهای کف در هر گوشه هستند تا به راحتی متوجه شوید که کجا بایستید تا بیشترین فاصله را بین خود و سایر مسافران حفظ کنید.

اگر با ایده سوار شدن با افراد دیگر در آسانسور راحت نیستید، یک گزینه این است که منتظر بمانید تا تاکسی بعدی را سوار شوید. اگر ساختمان شلوغ نیست، ممکن است بتوانید یک سواری انفرادی داشته باشید. همچنین می توانید به دیگران توضیح دهید که با آنها راحت نیستید. آنها ممکن است همین احساس را داشته باشند و به شما اجازه دهند به تنهایی سوار شوید.

آسانسورها و بهداشت عمومی پس از پایان همه گیری این بیماری همه گیر نحوه ایمن سازی آسانسورها را از منظر بهداشت عمومی پس از پایان همه گیری معرفی کرده است. اگر عملی باشد، ساختمان ها ممکن است محدودیت های اشغال آسانسور را حفظ کنند به دلیل رعایت فاصله گذاری اجتماعی ایجاد شده است.

فناوری جدید همچنین می تواند به ایجاد یک تجربه آسانسور بدون لمس کمک کند. برخی از گزینه‌ها شامل توقف خودکار آسانسور در هر طبقه است، حتی اگر تماسی با آن نباشد. بسیاری از آسانسورهای تجاری می توانند این کار را در حالتی که به عنوان "حالت سبت" شناخته می شود، انجام دهند. به جای اینکه حالت Sabbath فقط در روزهای شنبه کار کند، مدیران ساختمان ممکن است آسانسورها را طوری برنامه ریزی کنند که آن را به یک محیط روزمره تبدیل کنند.

 

دیگر گزینه‌های بدون لمس شامل استفاده از برنامه‌هایی است که به افراد اجازه می‌دهند از طریق تلفن هوشمند یا تبلت خود با آسانسور تماس بگیرند. کنترل‌های فعال‌شده با صدا گزینه دیگری است که می‌تواند تماس افراد با سطوح داخل آسانسور را محدود کند. صحبت های کوچک در آسانسور ممکن است پس از پایان همه گیری به گذشته تبدیل شود، زیرا کابین ها اغلب تهویه مناسبی ندارند و قطرات یا ذرات معلق در هوا می توانند در هوا باقی بمانند.

مجله آسانسور پله برقی 1401...
ما را در سایت مجله آسانسور پله برقی 1401 دنبال می کنید

برچسب : فروش آسانسور, فروش قطعات, نویسنده : رضا قربانی hikkaa001 بازدید : 85 تاريخ : شنبه 31 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:54

فن آوری های جدید و بهترین روش ها، یعنی موتورها و درایوهای کارآمد، نرم افزار کنترل بهتر، بهینه سازی وزنه های تعادل، درایوهای مستقیم به جای گیربکس های ناکارآمد، فروش آسانسور روشنایی کابین و غیره می توانند صرفه جویی قابل توجهی را به همراه داشته که این مشخصات می تواند به عملکرد آسانسور ها تاثیر مستقیم بگذارد تا به عنوان اجزای اصلی خانه به حساب بیاید باشند.کارآمدترین سیستم ها دارای یک درایو با سرعت متغیر (VSD) هستند که می تواند صرفه جویی قابل توجهی در انرژی، با اجازه دادن به احیا فراهم کند ترمز کردن در یک کلاس درایو، آسانسورهای با بهترین عملکرد می توانند تا 80٪ برق کمتری نسبت به کم بازده مصرف کنند.

پله برقی

پله برقی ها، مانند پیاده روی متحرک، از یک موتور الکتریکی استفاده می کنند که از طریق یک سیستم انتقال قدرت، سیستمی از پله های متحرک را حرکت می دهد. پله برقی ها در حال طراحی پله های متحرک هستند تا افراد را در فاصله کوتاهی بین دو فرود جابجا کنند. آنها توسط یک موتور الکتریکی هدایت می شوند که پله ها و نرده ها را که با سرعت های هماهنگ حرکت می کنند، نیرو می دهد. پله برقی توسط یک خرپا پشتیبانی می شود که شامل تمام اجزای مکانیکی مانند واحد محرک، ترمز و زنجیر است.پله برقی ها معمولاً با سرعتی در حدود 0.5 متر بر ثانیه – سریع حرکت می کنند به اندازه کافی برای ارائه جابجایی سریع در حالی که نادیده گرفته نمی شود راحتی و ایمنی آنها هم در کاربردهای ساختمان های کم ارتفاع مانند ساختمان های یک طبقه در ساختمان های تجاری و هم در تاسیسات بلندمرتبه مانند ایستگاه های مترو عمیق زیرزمینی استفاده می شوند.

مجله آسانسور پله برقی 1401...
ما را در سایت مجله آسانسور پله برقی 1401 دنبال می کنید

برچسب : فروش آسانسور,فروش آسانسور کم مصرف, نویسنده : رضا قربانی hikkaa001 بازدید : 172 تاريخ : جمعه 30 ارديبهشت 1401 ساعت: 17:42

آسانسور یک سرمایه گذاری بلند مدت است و یک جزء حیاتی در ساختمان شما است. تعدادی چیز وجود دارد که می توان در زمان خرید کنترل کرد تا فروش آسانسور هزینه های مربوط به آسانسور با پیشرفت ساختمان در چرخه عمر خود به حداقل برسد.

1. از سیستم های کنترل اختصاصی خودداری کنید. بسیاری از آسانسورهای جدید انحصاری هستند یا دارای اجزای اختصاصی زیادی هستند. اگر یک سیستم کنترل اختصاصی نصب کنید، تنها گزینه شما برای یک ارائه دهنده خدمات احتمالاً پیمانکار نصب خواهد بود. برای برآورد بهتر هزینه‌های چرخه عمر آسانسور، حتماً مورد 4 زیر را دنبال کنید. با اجزای اختصاصی آسانسور، دریافت قیمت های تعمیر و نگهداری رقابتی دشوار یا غیرممکن است. در برخی موارد 5 تا 10 سال پس از معرفی یک سیستم کنترل جدید. ابزارها و/یا قطعات شخص ثالث در دسترس سایر پیمانکاران آسانسور برای حفظ کنترل های اختصاصی وجود دارد. در این مرحله ممکن است بتوان قیمت های نگهداری رقابتی را دریافت کرد.

2. از طراحی های اختصاصی آسانسور خودداری کنید. بسیاری از آسانسورهای جدید خود اختصاصی هستند. بسیاری از آسانسورهای جدیدتر «بدون ماشین» (MRL) دارای اجزای اختصاصی زیادی هستند که کل آسانسور اساساً اختصاصی است. گاهی اوقات ممکن است یک رقیب تعمیر و نگهداری قطعات را بخرد، اما این اغلب با قیمت هایی بیش از 10 برابر هزینه های یک قطعه مشابه برای طراحی آسانسور معمولی است. تمام نگرانی های مربوط به نقطه 1 در بالا اعمال می شود. علاوه بر این، اقلام بیشتری وجود دارد که زودتر منسوخ می شوند و معمولاً به دلیل تقاضای کم، قطعات تعویضی پس از بازار تولید نمی شوند. اخیراً برخی از اجزای مهم MRL وجود داشته است که قبل از یک سال عمر آسانسور منسوخ شده اند!

3. قیمت تعمیر و نگهداری طولانی مدت تایید شده را از قبل دریافت کنید. فروش یک آسانسور اختصاصی با قیمت پایین به پیمانکار عمومی و سپس فروش قرارداد تعمیر و نگهداری بیش از حد به مالک ساختمان یک روش معمول در صنعت آسانسور است. با تجهیزات اختصاصی، معمولاً برای مالک ساختمان دشوار یا غیرممکن است که پیمانکار تعمیر و نگهداری دیگری را پیدا کند که بتواند به درستی آسانسور را نگهداری کند. پس از آن، مالک ساختمان انتخاب چندانی ندارد، جز اینکه توافق نامه تعمیر و نگهداری با قیمت بالا را بپذیرد. برای جلوگیری از این وضعیت، قبل از خرید آسانسور، پیشنهاد نصب و تعمیر و نگهداری را بررسی و مقایسه کنید. این فرآیند معمولاً تصمیم بهتری برای هزینه چرخه عمر آسانسور ایجاد می کند.

مجله آسانسور پله برقی 1401...
ما را در سایت مجله آسانسور پله برقی 1401 دنبال می کنید

برچسب : فروش آسانسور, نویسنده : رضا قربانی hikkaa001 بازدید : 276 تاريخ : چهارشنبه 28 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:24

با این حال، بزرگترین پیشرفت بعدی در آسانسور در قرن هفدهم رخ داد، زمانی که املاک کاخ در فرانسه و انگلیس آسانسورهای شخصی را در خانه های خود به منظور بالا و پایین بردن افراد از طبقات تعبیه کردند. فروش آسانسور این تغییر از ماشینی که عمدتاً برای جنگ و وسایل کشاورزی استفاده می شود به مصلحت شخصی، همه چیز را تغییر داد. با توجه به نیاز آنها به داخل، این نسل از آسانسورها حیوانات را به تدریج حذف کردند و در عوض توسط انسان ها با استفاده از وزنه های شمارنده اداره می شدند.

کمتر از 200 سال بعد، از سال 1867، شرکت Stannah انگلستان شروع به ایجاد و ساخت سیستم های آسانسور و بالابر برای مشاغل و ساختمان های مختلف کرد. این آسانسورهای نسل جدید مبتنی بر سیستم جرثقیل هیدرولیک معرفی شده توسط سر ویلیام آرمسترانگ بودند. این نسخه از روش رقابت در زمان استفاده از بخار استفاده کرد.

اما به همان سرعتی که هیدرولیک از بخار سبقت گرفت، الکتریسیته نیز از هیدرولیک پیشی گرفت. اولین آسانسور برقی در سال 1880 توسط یک مخترع آلمانی ساخته شد و اولین آسانسور الکتریکی ثبت شده در سال 1887 توسط مخترع آمریکایی الکساندر مایلز درخواست شد. از طراحی مایلز بود که آسانسوری که اکثر ما با آن آشنا هستیم تکامل یافته است.

باتری آسانسور مدرن برای آسانسور مدرن
البته، آسانسورها از آن طراحی 1887 تا امروز به همان اندازه تکامل یافته اند که طراحی 1887 با اولین طرح ارشمیدس در 236 قبل از میلاد متفاوت است. هر طراحی جدید به معنای استانداردهای ایمنی جدید و روش های جدید ادغام سیستم ها با ساختمان ها است. یکی از مهم ترین پیشرفت ها ادغام سیستم های الکتریکی پشتیبان با باتری آسانسور بود. باتری‌های آسانسور پشتیبان به جلوگیری از حوادثی مانند گیر افتادن در آسانسور در مواقع اضطراری یا خاموشی کمک کرده‌اند و در نتیجه این سیستم‌ها را ایمن‌تر و مؤثرتر از همیشه می‌کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اهمیت باتری آسانسور یا سفارش باتری آسانسور برای ساختمان خود، همین امروز با تیم ما تماس بگیرید.

مجله آسانسور پله برقی 1401...
ما را در سایت مجله آسانسور پله برقی 1401 دنبال می کنید

برچسب : فروش آسانسور, نویسنده : رضا قربانی hikkaa001 بازدید : 187 تاريخ : يکشنبه 25 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:16

بالابرهای دمدمی حتی در منازل نیز می توانند بسیار مفید باشند و این بالابرهای دمدمی به عنوان دمبل های مسکونی شناخته می شوند.  فروش آسانسور افرادی که از مشکلات جسمی رنج می برند که به دلیل آن نمی توانند وسایل را از مکانی به مکان دیگر حمل کنند، می توانند از آسانسورهای دمدمی مزاج استفاده کنند.

ما بهترین تولید کنندگان دمدمی هستیم که بهترین آسانسورهای دمدمی را با حداقل 2 توقف و حداکثر 6 توقف ارائه می دهیم. این ها را می توان بر اساس خواسته های مشتری سفارشی کرد. نمای داخلی و خارجی این آسانسورهای دمدمی مورد استفاده در اماکن تجاری یا دمبل‌های رستوران یا دمبل‌های مسکونی را می‌توان متناسب با دکوراسیون مکان طراحی کرد. معمولاً مردم دوست دارند درهای دمدمی مزرعه را طوری طراحی کنند که مد روز به نظر برسند و همچنین وظیفه ای را که برای آن ساخته شده اند انجام دهند. دمبله ها بسیار کمتر از آنچه مردم معمولاً تخمین می زنند، قیمت دارند.

آسانسورهای دمدمی معمولا دارای سه نوع در هستند: درب های دمدمی باز دوپارتینگ، درب های دم دستی کشویی، درب های دمدمی تاب دار. ما به عنوان یک تولید کننده دمنوش درب های دمدمی را ارائه می دهیم که ضد حریق بوده و دارای قفل های خوبی بر روی آن ها هستند تا از هر نوع حادثه ای جلوگیری شود.

Vintec Elevators تولید کننده دمدمی با بهترین کیفیت است که مطابق با استانداردهای بین المللی ایمنی و عملکرد تولید می شود. هزینه های دمدمی ما بسیار مقرون به صرفه است و عمدتاً به نوع دمبلی مورد نیاز مشتری بستگی دارد. قیمت دمدمی مزاج ما می تواند در حد بودجه شما باشد تا به راحتی در دسترس اکثر مشتریان قرار گیرد. از آنجایی که هزینه های دمدمی مزاج در حال افزایش است و این یکی از بزرگترین دلایلی است که بسیاری از مردم از این آسانسورهای شگفت انگیز استفاده نمی کنند، ما هزینه های دمدمی را به نرخ های بسیار مناسب کاهش دادیم. ما معتقدیم که هزینه دم دستی نباید تعیین کند که آیا می توانید آن را بپردازید یا نه، بنابراین قیمت دمبل ها به گونه ای تعیین می شود که تعداد زیادی از افراد بتوانند به راحتی آنها را خریداری کرده و از آنها نگهداری کنند. بنابراین در حال حاضر دیگر لازم نیست نگران قیمت گارسون باشید.

ما یکی از بهترین تولیدکنندگان دم‌گرم هستیم که برای سهولت کار افرادی که در خانه‌ها، هتل‌ها، بیمارستان‌ها، کارخانه‌ها یا ادارات کار می‌کنند، دم‌دستی طراحی می‌کنیم. تعداد دکمه های کنترلی موجود به تعداد طبقات و وزنی که برای حمل روی طبقات لازم است بستگی دارد.

بنابراین اگر به دنبال یک دم دستی برای رستوران، استفاده رسمی، استفاده در بیمارستان، هتل ها و غیره هستید، به جای مناسبی آمده اید زیرا Vintec Elevators دمبل های با کیفیت بالا را برای همه منظور تولید می کند و قیمت دمدمی را تا حد امکان معقولانه تنظیم می کند.

مجله آسانسور پله برقی 1401...
ما را در سایت مجله آسانسور پله برقی 1401 دنبال می کنید

برچسب : فروش آسانسور, نویسنده : رضا قربانی hikkaa001 بازدید : 219 تاريخ : شنبه 24 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:48

آسانسورهای برقی یا کابلی از سیال هیدرولیک استفاده نمی کنند، بنابراین آنها را دوستدار محیط زیست می کند و نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری دارد. آنها نیازی به یک گودال و اتاق ماشین ندارند، فروش آسانسور که هزینه های نیروی کار را در طول نصب کاهش می دهد. در عوض، تمام تجهیزات محرک در بالای چاه آسانسور نصب می‌شوند، جایی که از مسیر خارج شده و از هرگونه سیل احتمالی در امان است.

یک آسانسور برقی به سرعت و بدون درز نصب می شود و با استفاده از یک درایو با سرعت متغیر، سواری نرم و پایداری را فراهم می کند. این سیستم همچنین دارای یک کنترلر قابل برنامه ریزی با عیب یابی روی برد است. و اگر در آینده یک طبقه دیگر به خانه خود اضافه کنید، طول ریل آسانسور را می توان افزایش داد.

علاوه بر آسانسورهای برقی و هیدرولیک، سیستم های دیگر شامل پنوماتیک، درام سیم پیچ و وزنه تعادل می باشد. برخی از اینها به یک اتاق ماشین نیاز دارند که در زیر یا بالای مسیر بالابر قرار دارد. این اتاق ها برای نگهداری پمپ هیدرولیک یا الکتروموتور به همراه کابینت کنترل می باشد. سیستم‌های آسانسور کوچک‌تری وجود دارند که از اتاق ماشین استفاده نمی‌کنند، زیرا همه اجزای آن در مسیر بالابر و کابین قرار می‌گیرند. در سیستم های تجاری کوچک یک کابینت با یک کامپیوتر اغلب در بالا اضافه می شود.

آسانسورهای مسکونی و تجاری و آسانسورها را در سراسر کارولینای شمالی و بسیاری از مناطق جنوب شرقی ارائه می دهد. صرف نظر از بودجه شما، ما می‌توانیم به شما کمک کنیم واحد مناسبی را برای نیازهایتان پیدا، نصب و نگهداری کنید، و مشتاقانه به شما کمک می‌کنیم تا خانه یا محل کار خود را در دسترس‌تر کنید. وب سایت ما را کاوش کنید یا با ما تماس بگیرید

مجله آسانسور پله برقی 1401...
ما را در سایت مجله آسانسور پله برقی 1401 دنبال می کنید

برچسب : فروش آسانسور , فروش قطعات , نویسنده : رضا قربانی hikkaa001 بازدید : 90 تاريخ : پنجشنبه 22 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:56

آسانسور MRL بدون اتاق ماشین
یکی دیگر از انواع رایج آسانسور به عنوان آسانسور بدون اتاق یا MRL شناخته می شود. این آسانسورها به جای نیاز به ماشین آلات مجزا، فضای کمتری را اشغال می کنند زیرا به فضای اضافی فروش آسانسور نیاز ندارند.تقریباً همه آسانسورهای بدون اتاق ماشین، آسانسورهای کششی بدون چرخ دنده هستند و از موتوری استفاده می کنند که با استفاده از آهنربای دائمی نصب شده است که به طور دائم به موتور "چسبیده". آنها با یک درایو فرکانس متغیر ولتاژ متغیر (VVVF) کار می کنند.
با این حال، چند نمونه از آسانسورهای بدون اتاق هیدرولیک نیز وجود دارد. مانند آسانسورهای بدون اتاق ماشین کششی، آنها به یک اتاق جداگانه برای قرار دادن ماشین آلات هیدرولیک نیاز ندارند. پمپ و بقیه ماشین آلات به جای آن روی گودال آسانسور نصب می شوند. کنترلر روی دیواری نزدیک آسانسور قرار دارد که معمولاً در طبقه پایین قرار دارد.
چندین مزیت برای نصب آسانسور MRL وجود دارد، از جمله زمان نصب سریعتر و نیاز به فضای کمتر. با این حال، آنها تمایل به مصرف انرژی بالاتری نسبت به آسانسورهای دیگر دارند، زیرا آنها حتی زمانی که در حال استفاده نیستند از برق استفاده می کنند. همچنین ممکن است خدمات آنها گرانتر از برخی آسانسورهای دیگر باشد.
بالابر خانگی MRL ما یک بالابر سربار درام پیچ در پیچ است که کاملا مهندسی شده است. این آسانسور از دو کابل درجه یک اینچی برای بالا و پایین بردن آسانسور استفاده می کند. شما می توانید در اینجا بیشتر در مورد آن بیاموزید.
ارتفاع بیش از حد آسانسور و ملاحظات دیگر
هنگامی که آسانسور مناسب را برای خانه یا محل کار خود انتخاب می کنید، موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید، از جمله ارتفاع بیش از حد آسانسور و سایر الزامات اندازه.
همانطور که اشاره کردیم، آسانسورهای بدون اتاق ماشین نسبت به انواعی که نیاز به اتاق جداگانه دارند فضای کمتری را اشغال می کنند. اما آسانسورهای هیدرولیک، حتی اگر اتاق ماشین داشته باشند، نسبت به آسانسورهای کششی فضای کمتری را اشغال خواهند کرد. این درست است حتی اگر دستگاه بدون اتاق باشد!
در بسیاری از خانه هایی که فضا محدود است، آسانسور هیدرولیک راه حلی است. آسانسورهای هیدرولیک معمولاً ساختمان هایی را که فقط به چند طبقه سفر نیاز دارند خدمات رسانی می کنند، که دلیل دیگری است که معمولاً در یک محیط مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند.
آسانسورهای کششی برای ساختمان های بلند مناسب ترند. نصب آنها اغلب گرانتر است، اما کاهش مصرف انرژی آنها ممکن است به جبران هزینه های اضافی نصب کمک کند.

اگر قصد دارید یک آسانسور به خانه خود اضافه کنید، ابتدا این 5 نکته را در نظر بگیرید.

مجله آسانسور پله برقی 1401...
ما را در سایت مجله آسانسور پله برقی 1401 دنبال می کنید

برچسب : فروش آسانسور, نویسنده : رضا قربانی hikkaa001 بازدید : 208 تاريخ : چهارشنبه 21 ارديبهشت 1401 ساعت: 15:34

مزیت اصلی سیستم های هیدرولیک این است که به راحتی می توانند نیروی نسبتا ضعیف پمپ را برای تولید نیروی قوی تری که برای بلند کردن کابین آسانسور لازم است ضرب کنند فروش آسانسور (از جداکننده های چوب حیاط خلوت گرفته تا ماشین های عظیمی که در سایت های ساختمانی می بینید، تجهیزات هیدرولیک در استحکام و چابکی شگفت انگیز هستند! در هر سایت ساختمانی ماشین آلات هیدرولیکی را به شکل بولدوزر، بیل، لودر، بالابر و جرثقیل مشاهده می کنید.

 

هیدرولیک سطوح کنترل را در هر هواپیمای بزرگی اجرا می کند. شما می‌بینید که هیدرولیک‌ها در مراکز خدمات خودرو، ماشین‌ها را بالا می‌برند تا مکانیک‌ها بتوانند زیر آن‌ها کار کنند، و بسیاری از آسانسورها با استفاده از همین تکنیک به صورت هیدرولیکی کار می‌کنند. حتی ترمزهای ماشین شما هم از هیدرولیک استفاده می کنند!

در این مقاله با اصول اولیه ای که سیستم های هیدرولیک برای انجام کار خود استفاده می کنند آشنا می شوید و سپس چندین قطعه مختلف از ماشین آلات هیدرولیک موجود در یک سایت ساخت و ساز را بررسی می کنیم. از قدرت و تطبیق پذیری موجود با هیدرولیک شگفت زده خواهید شد.).

اما این سیستم ها از دو عیب عمده رنج می برند. مشکل اصلی اندازه تجهیزات است. برای اینکه کابین آسانسور بتواند به طبقات بالاتر برسد، باید پیستون را بلندتر کنید. سیلندر باید کمی بلندتر از پیستون باشد، البته، زیرا زمانی که ماشین در طبقه پایین است، پیستون باید بتواند تا آخر فرو بریزد. به طور خلاصه، داستان های بیشتر به معنای استوانه بلندتر است.

مشکل این است که کل ساختار سیلندر باید در زیر ایستگاه آسانسور پایین مدفون شود. این به این معنی است که شما باید در حین ساختن بالاتر، عمیق تر حفاری کنید. این یک پروژه گران قیمت است که ساختمان هایی با ارتفاع چند طبقه دارد. به عنوان مثال، برای نصب آسانسور هیدرولیک در یک ساختمان 10 طبقه، باید حداقل 9 طبقه را حفاری کنید!

یکی دیگر از معایب آسانسورهای هیدرولیک این است که نسبتاً ناکارآمد هستند. برای بالا بردن کابین آسانسور چندین طبقه انرژی زیادی می طلبد و در آسانسور هیدرولیک استاندارد هیچ راهی برای ذخیره این انرژی وجود ندارد. انرژی موقعیت (انرژی بالقوه) فقط برای عقب راندن سیال به داخل مخزن کار می کند. برای بالا بردن دوباره کابین آسانسور، سیستم هیدرولیک باید دوباره انرژی تولید کند.

طراحی آسانسور طناب دار هر دوی این مشکلات را برطرف می کند. در بخش بعدی نحوه عملکرد این سیستم را خواهیم دید.

مجله آسانسور پله برقی 1401...
ما را در سایت مجله آسانسور پله برقی 1401 دنبال می کنید

برچسب : فروش آسانسور,فروش قطعات, نویسنده : رضا قربانی hikkaa001 بازدید : 95 تاريخ : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:01

در آسانسورهای کششی محدودیت ارتفاع وجود دارد زیرا آنها با طول طناب، کابل و وزن خاصی طراحی شده اند. مواد جدیدی مانند فیبر کربن مورد استفاده در آسانسورهای کششی به قوی‌تر و سبک‌تر شدن فروش آسانسور آنها و دستیابی به ارتفاعات جدید کمک می‌کند.
آسانسور MRL (بدون اتاق ماشین)
Machine Room-Less Elevators یک آسانسور کششی است که اتاق ماشین روی چاه آسانسور ندارد. اتاق ماشین معمولاً در فضای دیگری قرار دارد و می توان از طریق کابین نزدیک بالای آسانسور برای تعمیر به آن دسترسی داشت. اتاق کنترل میزبان جعبه های کنترل است و معمولاً در بالاترین فرود در مجاورت چاه آسانسور قرار دارد.

آسانسورهای بدون ماشین آلات دارای حداکثر مسافت 250 فوتی هستند که ممکن است تا 500 فوت در دقیقه سرعت داشته باشند. آسانسور MRL هزینه راه اندازی و نگهداری مشابه آسانسورهای کششی دنده ای دارد، اما آسانسور MRL هزینه انرژی کمتری نسبت به آسانسور دنده ای دارد. آسانسورهای MRL برای ساختمان های متوسط ​​که به مسافت 250 فوت یا کمتر نیاز دارند بسیار محبوب هستند.

یکی از عوامل اصلی در ایالات متحده پذیرش آهسته آسانسورهای MRL به دلیل قوانین ساختمانی است. مقررات مربوط به موتور و مکان در مسیر بالابر آسانسور است. کدهای ساختمان در حال تغییر هستند و بهترین کار این است که با اجرای کد محلی خود در مورد انواع آسانسور MRL بررسی کنید.

مجله آسانسور پله برقی 1401...
ما را در سایت مجله آسانسور پله برقی 1401 دنبال می کنید

برچسب : فروش آسانسور, نویسنده : رضا قربانی hikkaa001 بازدید : 81 تاريخ : دوشنبه 19 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:38

تلاش اولیه برای به حداقل رساندن فضای کف در تاسیسات آسانسور در ساختمان های بلند اساس ایده آسانسور دو طبقه بود که برای اولین بار در سال 1932 آزمایش شد.فروش آسانسور در هر آسانسور شامل دو کابین بود که یکی بالای دیگری نصب شده بود و به عنوان یک واحد عمل می کرد و در هر ایستگاه دو طبقه را ارائه می داد. این تکنیک به طور فزاینده ای در حال استفاده است.
آسانسورهای خودکار دوطبقه در ساختمان تایم لایف، شیکاگو، در سال 1971 کار می کردند، و تاسیسات در برج جان هنکاک، بوستون. ساختمان شرکت استاندارد اویل (ایندیانا)، شیکاگو؛ و بانک تجارت سلطنتی کانادا، تورنتو، در سال 1971 در دست ساخت بودند.
آسانسورهای مدرن در انواع مختلفی برای اهداف مختلف ساخته می شوند. علاوه بر عملیات حمل و نقل معمولی و مسافر، در کشتی‌ها، سدها و سازه‌های تخصصی مانند موشک‌اندازها استفاده می‌شود.بالابرهای سنگین و آسانسورهای نزول سریع در عملیات ساختمانی بلندمرتبه استفاده می شوند. عملاً همه آنها به‌وسیله کابل‌ها، نوارها و وزنه تعادل، توسط مکانیزم درام سیم‌پیچ (هنوز در بسیاری از آسانسورهای باری کم ارتفاع استفاده می‌شود) و یا توسط یک ترکیب الکتروهیدرولیک به حرکت در می‌آیند.کابل های متعدد (سه یا بیشتر) هم سطح کشش را با تراش و هم ضریب ایمنی را افزایش می دهند. خرابی کابل نادر است.

موتور محرک معمولاً با جریان متناوب برای سرعت های پایین تر و جریان مستقیم برای سرعت های بالاتر کار می کند.در موتور جریان مستقیم، با تغییر قدرت میدان ژنراتور جریان مستقیم، و با تنظیم اتصال مستقیم آرمیچر ژنراتور با آرمیچر موتور محرک، سرعت تغییر می‌کند.برای آسانسورهای پرسرعت، از چیدمان بدون چرخ دنده استفاده می‌شود که معمولاً کابل‌ها دو بار به دور نوار پیچیده می‌شوند.آسانسور کششی ممکن است ارتفاع نامحدودی داشته باشد، با این حال، بالا آمدن بیش از 100 فوت به طناب های جبرانی نیاز دارد - یعنی طناب هایی از پایین کابین تا پایین وزنه تعادل. با بالا آمدن ماشین، وزن طناب جبران کننده به ماشین منتقل می شود و با پایین آمدن آن، مقدار بیشتری به وزنه تعادل منتقل می شود و بار روی ماشین محرک تقریباً ثابت نگه داشته می شود (تصویر را ببینید).

مجله آسانسور پله برقی 1401...
ما را در سایت مجله آسانسور پله برقی 1401 دنبال می کنید

برچسب : فروش آسانسور, نویسنده : رضا قربانی hikkaa001 بازدید : 93 تاريخ : شنبه 17 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:45

آسانسور وکیوم پنوماتیک
آسانسورهای پنوماتیک یا خلاء بدون کابل کار می‌کنند و می‌توانند راحت‌تر و سریع‌تر از جایگزین‌های خود نصب شوند، زیرا محفظه آن‌ها شامل بخش‌های پیش‌ساخته‌ای است فروش آسانسور که به‌طور قابل‌توجهی باریک‌تر از شفت‌های آسانسور معمولی است. این بخش ها اغلب شفاف هستند و دید نزدیک به 360 درجه را برای مسافر فراهم می کنند.

آسانسورهای کابلی
از نظر آماری، آسانسورها بسیار ایمن هستند. رکورد ایمنی آنها با هیچ سیستم خودروی دیگری پیشی نگرفته است.
در سال 1998، تخمین زده شد که تقریباً 8 100 میلیونم یک درصد (1 در 12 میلیون) سواری آسانسور منجر به یک ناهنجاری می شود و اکثریت قریب به اتفاق این موارد جزئی مانند باز نشدن درها بودند. برای تمام اهداف عملی، هیچ موردی از سقوط آزاد آسانسور و کشته شدن مسافران داخل آن وجود ندارد. از بین 20 تا 30 مرگ و میر مربوط به آسانسور در هر سال، بیشتر آنها مربوط به تعمیر و نگهداری هستند - به عنوان مثال، تکنسین هایی که بیش از حد به چاه خم می شوند یا بین قطعات متحرک گیر می کنند، و بیشتر بقیه به تصادفات قابل اجتناب نسبت داده می شود. به عنوان افرادی که کورکورانه از درهایی که به چاه های خالی باز می شوند قدم می گذارند یا توسط روسری هایی که در درها گیر کرده اند خفه می شوند. در واقع، قبل از حملات تروریستی 11 سپتامبر، تنها حادثه سقوط آزاد شناخته شده در یک آسانسور کابلی مدرن در سال 1945 اتفاق افتاد، زمانی که یک بمب افکن B-25 در مه به ساختمان امپایر استیت برخورد کرد و کابل های کابین آسانسور را قطع کرد. که از طبقه 75 تا انتهای ساختمان سقوط کرد و تنها سرنشین - خانم اپراتور آسانسور - به شدت مجروح شد (البته کشته نشد). در حالی که ممکن است (اگرچه بسیار بعید است) کابل آسانسور قطع شود، اما همه آسانسورها در عصر مدرن دارای چندین دستگاه ایمنی هستند که از سقوط آزاد آسانسور و تصادف جلوگیری می کند. کابین آسانسور معمولاً توسط شش یا هشت کابل بالابر تحمل می شود که هر کدام به تنهایی قادر به تحمل بار کامل آسانسور به اضافه بیست و پنج درصد وزن بیشتر است. علاوه بر این، دستگاهی وجود دارد که تشخیص می دهد که آیا آسانسور سریعتر از حداکثر سرعت طراحی شده خود حرکت می کند یا خیر. اگر این اتفاق بیفتد، دستگاه باعث می‌شود که کفش‌های ترمز برنزی در امتداد ریل‌های عمودی در شفت بسته شوند و آسانسور را به سرعت متوقف کنند، اما نه آنقدر ناگهانی که باعث آسیب شود. علاوه بر این، یک بافر هیدرولیک در پایین شفت تعبیه شده است تا هر گونه ضربه را تا حدودی مهار کند.

اخیراً، حادثه ای در یک آسانسور مدرن کابلی رخ داد که در بیمارستان کودکان در سیاتل، واشنگتن در 9 اکتبر 2007 رخ داد.
آسانسور درگیر یک آسانسور بدون اتاق ماشین ThyssenKrupp ISIS بود. داعش از طناب‌های فایبرگلاس کولار به جای طناب‌های فولادی بافته‌شده معمولی که همه آسانسورهای کششی دیگر استفاده می‌کنند، استفاده کرد. یکی از آسانسورهای داعش از کابل های خود جدا شد و بین طبقات 6 و 4 لیز خورد. طناب های کولار علت این حادثه بود. پس از این حادثه، ThyssenKrupp تولید داعش را متوقف کرد و سال بعد آن را با آسانسور بدون اتاق ماشین Synergy جایگزین کرد که از طناب‌های فولادی بافته معمولی استفاده می‌کرد و آن را بسیار ایمن‌تر کرد.

آسانسورهای هیدرولیک
مشکلات گذشته با آسانسورهای هیدرولیک اولیه به این معنی بود که آنهایی که قبل از تغییر کد در سال 1972 ساخته شده بودند در معرض خرابی فاجعه‌بار احتمالی قرار گرفتند. این کد قبلاً فقط به سیلندرهای هیدرولیک تک کفی نیاز داشت.
در صورت شکستن سیلندر، سقوط کنترل نشده آسانسور ممکن است منجر شود. از آنجایی که بررسی کامل سیستم بدون پوشش تحت فشار غیرممکن است (همانطور که در زیر توضیح داده شده است)، برای بازرسی آن باید پیستون را خارج کرد.
هزینه برداشتن پیستون به حدی است که نصب مجدد سیلندر قدیمی منطقی نیست. بنابراین لازم است سیلندر تعویض و پیستون جدید نصب شود. راه حل دیگر برای محافظت در برابر انفجار سیلندر، نصب "جلیقه نجات" است. این وسیله ای است که در صورت سرعت بیش از حد رو به پایین، به سیلندر چسبیده و خودرو را متوقف می کند.
این دستگاه در برخی از نقاط جهان با نام Rupture Valve نیز شناخته می شود.

مجله آسانسور پله برقی 1401...
ما را در سایت مجله آسانسور پله برقی 1401 دنبال می کنید

برچسب : فروش آسانسور, نویسنده : رضا قربانی hikkaa001 بازدید : 189 تاريخ : پنجشنبه 8 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:40

سوئیچ برای روشن یا خاموش کردن حالت آسانسور سبت در مناطقی که جمعیت زیادی از یهودیان متعصب دارند یا در مراکزی که برای یهودیان پذیرایی می کنند، ممکن است «آسانسور سبت» پیدا شود.در این حالت، یک آسانسور به طور خودکار در هر طبقه متوقف می‌شود و به افراد اجازه می‌دهد بدون فشار دادن هیچ دکمه‌ای، پیاده و سوار شوند.

این امر از نقض ممنوعیت روز شنبه در مورد استفاده از وسایل الکتریکی در زمانی که سبت برای کسانی که این مراسم را انجام می دهند، جلوگیری می کند.با این حال، حالت Sabbath اثر جانبی استفاده از مقادیر قابل توجهی انرژی، به حرکت درآوردن کابین آسانسور به صورت متوالی در هر طبقه از ساختمان، سرویس دهی مکرر طبقاتی در جایی که نیازی به آن نیست، دارد.

 برای یک ساختمان بلند با طبقات زیاد، ماشین باید به اندازه کافی مکرر حرکت کند تا باعث تأخیر بی مورد برای کاربران بالقوه نشود که با باز کردن درهای هر طبقه از ساختمان، کنترل ها را لمس نکنند.برخی از ساختمان‌های بلندتر ممکن است دارای طبقات متناوب آسانسور سابث باشند تا در وقت و انرژی صرفه‌جویی کنند. به عنوان مثال، فروش آسانسور یک آسانسور ممکن است فقط در طبقات زوج در مسیر بالا متوقف شود و سپس در طبقات فرد در مسیر پایین.سرویس مستقل خدمات مستقل یا ترجیح ماشین حالت خاصی است که در اکثر آسانسورها یافت می شود.توسط یک کلید کلید یا در داخل آسانسور یا روی یک صفحه کنترل متمرکز در لابی فعال می شود.هنگامی که آسانسور در این حالت قرار می گیرد، دیگر به تماس های سالن پاسخ نمی دهد.(در یک بانک آسانسور، ترافیک به آسانسورهای دیگر تغییر مسیر می دهد، در حالی که در یک آسانسور، دکمه های سالن غیرفعال هستند).آسانسور در یک طبقه با درهای آن باز می ماند تا زمانی که یک طبقه انتخاب شود و دکمه بسته شدن درب نگه داشته شود تا آسانسور شروع به حرکت کند.سرویس مستقل هنگام حمل و نقل کالاهای بزرگ یا جابجایی گروهی از افراد بین طبقات خاص مفید است.

مجله آسانسور پله برقی 1401...
ما را در سایت مجله آسانسور پله برقی 1401 دنبال می کنید

برچسب : فروش آسانسور, نویسنده : رضا قربانی hikkaa001 بازدید : 88 تاريخ : چهارشنبه 7 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:15

توسعه آسانسورها با نیاز به جابجایی مواد خام از جمله زغال سنگ و الوار از دامنه تپه ها انجام شد. فن آوری توسعه یافته توسط این صنایع و معرفی ساخت و ساز تیرهای فولادی با هم کار کردند تا آسانسورهای مسافری و باری را که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند فراهم کنند.

با شروع از معادن زغال سنگ،  فروش آسانسورها در اواسط قرن 19 با نیروی بخار کار می کردند و برای جابجایی کالاها به صورت عمده در معادن و کارخانه ها استفاده می شدند. این دستگاه‌ها به زودی برای مجموعه‌ای از اهداف مورد استفاده قرار گرفتند. در سال 1823، برتون و هومر، دو معمار در لندن، یک جاذبه توریستی جدید را ساختند و اداره کردند که آن را "اتاق صعودی" نامیدند، که مشتریان را تا ارتفاع قابل توجهی در مرکز لندن بالا می برد و منظره ای پانوراما ارائه می کرد.

در اوایل، آسانسورهای بخار محور خام در دهه بعد پالایش شدند. در سال 1835، آسانسور نوآورانه ای به نام Teagle توسط شرکت Frost and Stutt در انگلستان ساخته شد. تسمه محور بود و از وزنه تعادل برای قدرت بیشتر استفاده می کرد.

در سال 1845، معمار ناپلی، Gaetano Genovese، در کاخ سلطنتی کازرتا "صندلی پرنده" را نصب کرد، آسانسوری جلوتر از زمان خود، که در بیرون با چوب شاه بلوط و در داخل با چوب افرا پوشیده شده بود. این شامل یک چراغ، دو نیمکت و یک سیگنال دستی بود و می‌توانست از بیرون بدون هیچ تلاشی از سوی سرنشینان فعال شود. کشش توسط یک مکانیک موتور با استفاده از سیستم چرخ های دندانه دار کنترل می شد. یک سیستم ایمنی طراحی شده بود که در صورت پاره شدن طناب ها عمل کند که شامل تیری است که توسط یک فنر فولادی به بیرون رانده می شود.

مجله آسانسور پله برقی 1401...
ما را در سایت مجله آسانسور پله برقی 1401 دنبال می کنید

برچسب : فروش آسانسور, فروش قطعات,نصب آسانسور, نویسنده : رضا قربانی hikkaa001 بازدید : 94 تاريخ : سه شنبه 6 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:34